MELD DEG INN HER

Brystkreftforeningen har både lokale og sentrale tilbud du som medlem kan benytte deg av.

Som medlem får du:

Samtidig bidrar du til å støtte Brystkreftforeningens arbeid med å støtte og hjelpe brystkreftberørte, og å ivareta deres interesser gjennom rettighetsarbeid overfor politiske og administrative myndigheter.

Hva koster medlemskap i Brystkreftforeningen?

Brystkreftforeningen tilbyr 3 typer medlemskap. Medlemskategori 1 er for deg som er eller har vært diagnostisert med brystkreft og/eller har fått påvist mutasjon i brystkreftgener. Medlemskategori 2 er for pårørende og andre enkeltpersoner som engasjerer seg i brystkreftsaken og ønsker å støtte Brystkreftforeningens arbeid.

• Medlemskategori 1 (diagnostiserte)
    kr 350 per år
  • Medlemskategori 2 (pårørende og andre interesserte)
    kr 350 per år
  • Firmamedlem (bedrifter og institusjoner)
    kr 500 per år

Ved medlemskategori 1 og 2 betales halv medlemskontingent ved innmelding etter 1. oktober. Du kan si opp medlemskapet ditt ved å gi beskjed til Brystkreftforeningen på post@brystkreftforeningen eller
tlf. 21 49 24 79.

Våre medlemmer gjør det mulig for oss

• Å produsere og finne de beste aktørene til å delta informasjonsfilmer som får ut vårt viktige budskap. Se for eksempel filmen #sjekk333 som hadde over 100 000 visninger på Facebook de første to dagene, og over 1000 delinger. En enkel film med et stort og viktig budskap. Les mer om filmen og se den her!
  • Å påvirke både behandlingsforløpet før, under og etter brystkreft
  • Å sørge for bedre og raskere tilgang til nye medisiner og behandlingsformer
  • Å jobbe aktivt med politisk påvirkning både gjennom Brystkreftforeningen og lokalforeningene til det beste for de som rammes
  • Å sette søkelys på og støtte forskning til det beste for de som rammes av brystkreft

Jo flere vi er sammen ….

Desto flere medlemmer vi har, desto mer arbeid kan vi utføre for de som er rammet og de som er pårørende. Vi skal gi informasjon, omsorg og støtte, og vi skal jobbe for å fremme fokuset på forskning. Det koster penger. Så selv om vi forsøker å vri hver eneste krone og strekke pengene så langt vi bare kan, så er det tøft å få gjennomført alt vi ønsker. Hver krone teller, og gjennom medlemskap er du med på å hjelpe oss slik at vi kan hjelpe enda flere.
Tusen takk!

INNMELDING

Les mer om to av våre medlemmer: