EllenUtnStyreleder
Ellen Harris Utne (58) fra Brystkreftforeningen Røros.

Utne er intervjuet i denne ukens utgave av ukebladet Hjemmet. Du kan lese intervjuet og bli bedre kjent med den nye styrelederen her. (Gjengitt med tillatelse fra journalisten).

Hovedstyremedlemmer

AndreaNNestleder
Andrea Nogva (32) fra Brystkreftforeningen Ytre Namdal. Nogva er representant for Helse Midt-Norge.

SolviHKStyremedlem
Sølvi Heitmann Korsvik (53) fra Brystkreftforeningen Bodø. Korsvik er representant for Helse Nord.

BenteGStyremedlem
Bente Godtlibsen (62) fra Brystkreftforeningen Oslo. Godtlibsen er en av tre representanter fra Helse Sør-Øst.

AnetteNStyremedlem
Anette Nordby Strømnes (56) fra Brystkreftforeningen Sarpsborg/Fredrikstad/Halden. Nordby Strømnes er en av tre representanter fra Helse Sør-Øst.

BirteHMStyremedlem
Birte Helene Moen (70) fra Brystkreftforeningen Øvre Telemark. Moen er en av tre representanter fra Helse Sør-Øst.

BenteSStyremedlem
Bente Elisabeth Solbakken Gjetle (64) fra Brystkreftforeningen Voss og Kvam. Solbakken Gjetle er representant fra Helse Vest.

TereseLieStyremedlem
Terese Lie (38) fra Brystkreftforeningen Oslo. Lie er representant for Brystkreftforeningen under 45.

Varamedlemmer

Heidi Kristine Lie (39) fra Brystkreftforeningen Oslo, vararepresentantfor Brystkreftforeningen under 45.

KariE

Kari Eliassen (68) fra Brystkreftforeningen Asker og Bærum og vararepresentant for Helse Sør-Øst.

MSL

Mariann Stoltenberg Lind (44) fra Brystkreftforeningen Oslo og vararepresentant for Helse Sør-Øst.

Avventer valgkomiteens innstiling for ny vararepresentant for Helse vest.

GretaGarnes

Greta Garnes (63) fra Brystkreftforeningen Søre Sunnmøre og vararepresentant for Helse Midt.

GerdHJ

Gerd Harr Janson (68) fra Brystkreftforeningen Narvik og vararepresentant for Helse Nord.