Vårt håp er at etter to annerledes og energigivende døgn på Halvorsbøle reiser deltakerne hjem med overskudd og kunnskap for bedre takling av stress i en vanskelig periode av deres liv. Kurset ledes av kvalifiserte fagpersoner innen medisin, psykologi, egenerfaring og rekreasjon.

Halvorsbøle har kapasitet til 73 deltakere. Alle medlemmer har anledning til å søke, men de nyopererte vil bli prioritert. De som har vært på kurs tidligere, kan ikke søke en gang til.

NB. På grunn av begrenset antall plasser er det ikke garantert at alle vil komme med.

Reise og opphold dekkes av Brystkreftforeningen, men det er en egenandel på kr 750,- som betales ved påmelding. Innbetalt egenandel vil ikke bli refundert uten gyldig legeerklæring.

Søknadsfrist: Snarest

Du kan søke ved å fylle ut søknadsskjema her