Av Ester-Johanne Sande

Det vil da bli en flott anledning til å bli kjent med flere medlemmer fra det ganske land, høste erfaringer og lærdom sammen, og av hverandre. Og samtidig vil vi feire og jubilere våre 25 år som Brystkreftforeningen.

Vi er en frivillig organisasjon som vi kan være stolte av. Vi kan være veldig stolte av alle de flotte damene som står på rundt omkring i Norges land for vår sak. Enten du er likeperson, er tillitsvalgt eller om du har valgt å være medlem i Brystkreftforeningen. Så støtter det vårt arbeid.

Jeg vet at det er mange som nå planlegger aktiviteter fremover, og ber dere derfor sette av helgen 24. – 26. mars 2017. Jubileet vil bli feiret i Trondheim.

Invitasjon kommer senere når vi har fått fastlagt programmet litt nøyere. Håper vi ser mange av dere da.

Det settes ned en arbeidsgruppe, under neste hovedstyremøte 2. - 4. september 2016, som vil begynne å planlegge Brystkreftforeningens 25 års-jubileumskonferanse.

Med ønske om en god, fin høst og godt arbeid til dere alle,

Ester-Johanne
Styreleder