Informasjon om kurset
Pilates er en flott form for styrketrening uten hopp og sprett. Denne styrketreningen er viktig for kvinner i alle aldre for å hente opp støttemuskulatur og fungere bedre i hverdagen. Rikke Otterstad er utdannet fysioterapeut, spesialist i manuellterapi. Hun tilpasser treningen slik at alle får utbytte. Kurset har flere trofaste deltagere, men det er plass til noen flere. Jorunn Ekeberg er likeperson.

• Trening onsdager kl. 10-11, med oppstart 11. januar.
  • Sted: Vestfold Fysioterapi, Bullsgt. 2 B
  • Varighet: 15 ganger x 60 minutter, uke 8 (vinterferie) og uke 14 (påske) faller bort.
  • Pris: Kurset koster 130 kr/gangen. 1950kr for 15 trenginger / 2100kr for 20 treninger. Foreningen sponser betalende medlemmer med 500kr per halvår, og beløpet trekkes fra.
  • Antall plasser: minimum 10
  • Kursleder: Rikke Otterstad, fysioterapeut og spesialist i manuellterapi
  • Timer man ikke ha mulighet til å komme på kan tas igjen på de andre fysiopilates timene Rikke har i løpet av uka.
  • Påmelding er bindende. Kontakt Jorunn jorunnekeberg22@gmail.com eller Astrid vestfold@brystkreftforeningen.no