Klikk her for å komme til hjemmesiden for Nordisk konferanse 2014

Nordisk konferanse arrangeres annet hvert år med deltakelse fra brystkreftorganisasjoner fra de nordiske landene. I 2014 er det Brystkreftforeningen i Norge som er ansvarlige for arrangementet, som går av stabelen i Oslo fra fredag 12. til søndag 14. september.

Temaet for årets konferanse vil være nordisk samarbeid, interesser og utfordringer.

- Det kommer til å bli mye spennende faglig innhold, samt nyttige erfaringsutvekslinger med våre nordiske søsterforeninger. Det er lærerikt å vite hvordan andre jobber med de samme sakene som vi er opptatt av, sier styreleder i Brystkreftforeningen, Tone Holsbøe.

- En slik konferanse er også viktig med tanke på det sosiale og personlige plan. I løpet av de dagene konferansen varer, knyttes det sterke og varige vennskap, sier styrelederen.

Du trenger ikke å være medlem hos Brystkreftforeningen for å delta på konferansen, alle som har interesse for brystkreftsaken er velkommen til å delta.