MELD DEG INN HER

Hvert år får rundt 3500 norske kvinner diagnosen brystkreft. Mange av dem må gjennomgå tøffe behandlinger, leve med usikkerhet og frykt for tilbakefall, og slite med senskader resten av livet. Men tenk om det ikke var slik. Tenk om brystkreft var en sykdom du ikke trengte å bekymre deg for. Tenk om brystkreft var en sykdom alle overlevde.

Dette er ikke bare en drøm. Det er et mål vi kan nå sammen. Ved å bli medlem i Brystkreftforeningen støtter du vårt arbeid for at flere skal overleve brystkreft, med god livskvalitet. Du støtter forskning, forebygging og behandling av brystkreft. Du bidrar til å gi håp og hjelp til alle som rammes av sykdommen. Du er med på å skape en fremtid der brystkreft ikke lenger er et skummelt ord.

Med din hjelp kan vi utgjøre en forskjell.
Bli medlem av Brystkreftforeningen i dag, sammen redder vi liv!

Meld deg inn her