Tekst: Redaksjonen
Illustrasjonsfoto: Istock

Er du glad i å jobbe i team og trives med varierte oppgaver? Kanskje nettopp du er den vi søker etter til Brystkreftforeningens sekretariat?

Vi er en liten organisasjon med 6 inkluderende og hyggelige kolleger som brenner for brystkreftsaken. I tillegg vil du samarbeide med dedikerte og dyktige tillitsvalgte i 56 lokalforeninger, spredt over hele landet.

Vi sitter i lyse og moderne lokaler midt i Oslo sentrum, og deler kontorlandskap med fem andre pasientforeninger. Det er et godt miljø, og vi deler både faglige erfaringer og kaker i sofakroken. Lunsjen kan du spise i vår fantastiske kantine, eller du kan ta med deg maten opp på takterrassen med formidabel utsikt over Oslo. Skulle du bli sulten eller trøtt i løpet av dagen, har kaffebaren vår et rikholdig utvalg av mat og drikke.

Har du fagkompetanse- og utdannelse, er denne stillingen trolig aktuell for deg:

Rådgiver med kompetanse på brystkreft

Trives du med strategisk organisasjonsarbeid og liker å ha mange baller i luften samtidig, er kanskje denne stillingen aktuell for deg:

Positiv og driftig organisasjonskonsulent

Tips gjerne andre om stillingene!