Informasjon om kurset
Kjenner du at kroppen kan oppleves stiv og stram, kanskje du har mye tankespinn, skuldre som trekker seg opp mot ørene og pusten blir overfladisk (uten at du kanskje merker det)? Da kan yoga være noe for deg. Ved regelmessig praksis kjenner mange på en smidigere, stødigere og mykere kropp, mindre kroppslige plager, et roligere sinn og en mer bevisst pust. Man får en liten pause og kan kjenne på en indre ro i en ellers hektisk hverdag.

Yogakurset er lagt til et nivå som skal passe for de fleste og det er viktig at hver enkelt i tillegg tar sine individuelle hensyn og eventuelt får alternative øvelser.

På dette kurset åpner vi får at du kan ta med en venninne, datter eller søster.

Praktisk informasjon
Oppstart torsdag 19 januar, klokken 17.30.

• Sted: Tanum Gjenbruk-Frivilligsentralen, Bakkaneveien 71 (gymsalen), 3267 Larvik
  • Varighet: 9 ganger x 70 minutter, uke 8 (vinterferie) faller bort.
  • Pris: Kurset koster 1500kr, men foreningen sponser betalende medlemmer med 500kr per halvår. Du betaler derfor kun 1000kr for kurset.
  • Antall plasser: minimum 10
  • Kurset blir ledet av Yogalærer Toril Brommeland, sykepleier og sertifisert innen Medisinsk, Yin og Ashtanga Yoga og timene vil være inspirert av alle yoga artene.
  • Påmelding er bindendende, fordi instruktør trenger forpliktet innbetaling fra alle påmeldte. Meld deg til Astrid (vestfold@brystkreftforeningen.no)
  • Betaling innbetales innen oppstart til Torill Brommelands konto: 12072826793

Slik beskriver deltagerne hva yoga med Toril gjør for dem

"Øvelsene gir mot til å bruke kroppen. Bedre balanse, styrke og bevegelighet gir større frihet."
"Yogatreningen tvinger meg til å slappe av.Det er vanskelig uten."
"I timene fokuserer man på det man selv skal gjøre, øvelsene gjøres ut fra egne forutsetninger."
"Yogatimene er pustehull fra travel hverdag."