Informasjon om kurset
Kurset er fysisk yoga og passer for deg som har erfaring med yoga fra før og deg som har styrke og bevegelighet, som du ønsker å utvikle. Pernilla er utdannet Yang Vinyasa/Yin/Restorative yogalærer ved The Yoga Academy. Etter mange fordypningskurs i inn- og utland har hun kjennskap til flere andre yoga retninger. Hun er kjent for å legge stor vekt på riktig utførelse av stillingene, men også for å undervise med humor og engasjement. Pernilla prøvde yoga for første gang i 1981, og har hatt en stødig yogapraksis de siste 15 årene.

Det er mange faste deltagere på kurset, men vi har plass til noen nye.

Praktisk informasjon om kurset

• Yoga: Fysisk dynamisk yoga
  • Yogalærer: Pernilla Løftstedt.
  • Tid: Tirsdager klokken 18.00-19.15
  • Sted: Kreftforeningen, Øvre Langgate 42, 3110 Tønsberg
  • Varighet: 15 ganger x 75 minutter, uke 8 (vinterferie) og uke 14 (påske) faller bort.
  • Pris: Kurset koster 165kr per gang, Totalt 2475 kroner for 15 ganger. Foreningen sponser betalende medlemmer med 500kr per halvår. Du betaler derfor kun 132 kroner gangen.
  • Antall plasser: Minimum 10 deltagere.
  • Oppstart: tirsdag 10. januar.
  • Påmelding er bindendende, fordi instruktør trenger forpliktet innbetaling fra alle påmeldte. Meld deg til Astrid (vestfold@brystkreftforeningen.no)